Array

Mission und Zweck

Wissen ist eines der wenigen Dinge, die man grenzenlos geben und empfangen kann. Die Mission von allen Lehrern ist selbstlos Ihr Wissen zu allen Schülern, die es übernehmen und annehmen möchten, zu teilen. Unser Ziel ist es, Schüler zu motivieren, wie sie mit kreativen Methoden und Techniken, die wie kontinuierlich verbessern und mit den neuesten Werkzeugen der Informationstechnologie, die wir ständig erneuern, lernen zu können. Die Kenntnisse, die wir erstellen, präsentieren und realisieren wir bei allen unseren Schülern.

Home
Во Шпанија се одржа прва воведна средба од проектот RAINBOW PDF Drucken E-Mail
Mittwoch, den 08. November 2017 um 18:07 Uhr

Во периодот од 31.10.2017 до 03.11.2017 во Малага, Шпанија се одржа прва воведна средба од проектот RAINBOW – Right attitude In building our world кој се имплементира во гимназијата од септември 2017 година и ќе трае во наредниот период од две години. Средбата се одржа во училиштето IES Bezmiliana, Ринкон де ла Викторија, Малага, Шпанија.

001

Целта на оваа средба беше планирање на следните чекори за имплементација на проектот во училиштата - партнери. Во рамките на оваа средба беа прецизирани датумите на наредните работилници во проектот, како и методологијата на имплементација на проектот во наредниот период, начинот на комуникација и изработувањето на продуктите од целите на проектот.

002

003  

На неа учествуваа претставници од училиштата – партнери од Македонија, Шпанија, Романија, Италија, Турција, Литванија и Бугарија. Од Гимназија „Добри Даскалов“ присуствуваа Христинка Косовска, проф. по латински јазик, Благородна Лазова, проф. по информатика и Александра Ристова, проф. по правни предмети. Учесниците на оваа средба се здобија со сертификати за учество. 

004

005

 

Zuletzt aktualisiert am Mittwoch, den 08. November 2017 um 18:16 Uhr
 

E-lernen

Banner

iOERc.mk

Banner

DIGITeachEUrope

Banner

Отворени едукативни ресурси

Schwarzes Brett

Banner

Staatsdiplom

Banner

Dauer der Unterrichtstunde

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner